Мекен жайы Астана қ., Қонаев көш., 10 үй, 7 қабат
Call-center 8 (7172) 60-30-30
8 (7172) 60-32-52

Транзиттік тасымалдар

Қазақстан өзінің тарихи рөлін жандандырып, Орталық Азия өңірінің ірі іскерлік және транзиттік хабы, Еуропа мен Азия арасындағы өзіндік көпір болуға тиіс. Осы мега-жобаны іске асыру нәтижесінде 2020 жылға қарай Қазақстан арқылы транзиттік жүк ағынының көлемі одан әрі кемінде 50 миллион тоннаға дейін жеткізіле отырып, шамамен 2 есеге ұлғаюы тиіс.» (Н. Ә. Назарбаев)

Қазақстан Республикасының Президенті қойған міндеттерді іске асыру және транзиттік әлеуетті тиімді пайдалану мақсатында бірінші кезектегі шаралар келесілер болып табылады:

  • Транзиттік жүктердің қосымша көлемін тартуға, баламалы маршруттармен және көлік түрлерімен өткір бәсекелестік жағдайында бәсекеге қабілетті тарифтік жағдайларды қалыптастыруға және транзиттік жүктердің қосымша көлемін тартуға бағытталған Қазақстан Республикасының аумағы бойынша транзитпен жүктерді тасымалдауға икемді тарифтік саясат жүргізу.
  • Достық станциясының өткізу және қайта өңдеу қабілетін 2015 жылға қарай 25 млн. тоннаға дейін ұлғайту мақсатында Достық шекаралық станциясын дамыту және Ақтоғай — Достық теміржол желісін күшейту.
  • Біртұтас интеграцияланған көліктік — логистикалық сервисті қалыптастыру және трансконтинентальдық бағытта жүк ағындарын тиімді игеру үшін Алтынкөл — Қорғас халықаралық теміржол шекара өткелін және шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығын және «Қорғас» Шығыс қақпасы еркін-экономикалық аймағын дамыту.
  • Еуропалық бағытта және Парсы шығанағы елдеріне жүктерді тасымалдауды арттыру үшін Жезқазған — Сексеуіл — Бейнеу (988 км), Арқалық — Шұбаркөл (214 км темір жол) теміржол желілерін пайдалануға беру.
  • «ҚТЖ «ҰК» АҚ базасында көлік инфрақұрылымының жүктемесін қамтамасыз ететін және сапалы сервис (жылдамдық, сервис, құн) ұсынатын жүк ағындарын реттеуші болуға тиіс озық әлемдік логистикалық компаниялардың тәжірибесін пайдалана отырып, барлық көлік активтерін (әуежайлар, Ақтау теңіз порты, Қорғас МЦПС СЭЗ) біріктіру жолымен ұлттық мультимодальды оператор құрылды, тұрақтылық, сақтау), қазақстандық көлік дәліздерінің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған.
  • Трансқұрлықтық маршруттар бойынша контейнерлік поездарды тұрақты негізде «дәл уақытында» қағидаты бойынша бекітілген қатаң жүру кестелері бойынша ұйымдастыру.
  • «Қазақстан темір жолы «ҰК» АҚ-ның Қытай мен Еуропаның ірі логистикалық компанияларымен стратегиялық әріптестікте контейнерлік (мультимодальды) тасымалдау нарығындағы ықпал ету саласын кеңейту.
  • Жүктерді терминалдық өңдеудің сапасы мен жылдамдығын шоғырландыру және арттыру үшін ішкі және сыртқы терминалдық желілерді құру.

Соңғы жаңалықтар

Жедел желі

Сіз Мінез-құлық кодексінің кез келген бұзушылықтары туралы, оның ішінде сыбайлас жемқорлық, алаяқтық, әдепсіз мінез-құлық, кемсітушілік фактілері туралы хабарлай аласыз.

Толығырақ


Серіктестер